zondag 4 september 2016

                            Het kon niet op deze zomer waar ik heerlijk van genoten heb
                            en weinig uit mijn handjes kwam.
                            Terwijl jullie ijverig door gingen
                            moest ik streng zijn eerst wat afmaken
                            voor je aan iets nieuws begint. (zo)
                            Met warme zweet handjes doorpitten werd geen succes
                            wachten tot het wat frisser wordt!



                            Wel de hartjes top klaar gemaakt en tijdens de quiltbee gedubbeld
                            nog wat voor op de stapel!
                            deze moet wachten!
                            eerst de mozaïek was mijn voornemen (of toch niet)
                            moet je die beauty daar eens zien liggen dan smelt je toch
                            jullie raden het al waar ik op deze herfstdag mee bezig ben
                           en snel weer aan verder ga!

                            Groetjes Leintje
                            

                     

3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende quilt en wat een doorzettingsvermogen, knap van jou. Ik heb nog zoveel nog om af te maken ^_^
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...