zondag 6 september 2015

                                                 De pc gaf vorige week de geest ik blij
                                                 weer een hoop ergernis minder
                                                 wij kunnen er weer een paar jaar tegen
                                                 vanachter de nieuwe een nieuw berichtje


                                             Zo mijn stoel kan  ook nog een poosje mee.


De rand rond de treads of memory gezet 
vind dat de blokken heel mooi uit komen
           gedubbeld en ben al op de helft met doorpitten
het zijn maar kleine blokjes 15x15
dat is zo gedaan.

Nu maar eens eerst zoveel mogelijk af maken voornamelijk de winding ways raakt een beetje eentonig werk te worden maar als ik goed heb geteld nog 33 blokje te gaan 
al spookt er van alles door dat hoofdje van mij je ziet zoveel moois langst komen
op jullie blogs en internet moet mijn poot maar even stijf houden en snel weer in mijn stoel kruipen dan kan ik nog een paar blokjes in elkaar zetten.

Groetjes Leintje



1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...