zondag 23 februari 2014

                             Aan het kant project  moest ik toch maar eens beginnen
                              want in mei start er een kant tentoonstelling in verschillende museums
                              in Zeeland ook de schotse huizen werd gevraagd hier aan mee te doen
                              maar aangezien die geen kant in de collectie hebben
                              is Sylvia toch aan de slag gegaan met het handwerk café
                              we konden een voorbeeld zoeken in de Almar kamer
                              en hier een kant werk van maken
                              het hoeft niet perse geklost als het maar gaten had.


                                   Deze stoof vond ik wel een mooi patroon hebben
                                   maar de klik met dit project was er niet direct
                                   na wat broeden toch maar aan de slag gegaan
                                   wat verschillende kantjes gezocht
                                   in oude onder mutsen ging de schaar
                                   het begin is er.


heeft een nieuwe civil war blok van de maand gestart op haar site
  ik heb nog steeds niets gedaan met de lapjes van de lapjes post
de lapjes zijn niet zo groot maar heb het blok verkleind naar 15 x15
zo dat ik de lapjes er voor kan gebruiken.


het eerst blok is klaar en daarnet zag ik het tweede blok op haar site staan
ik ga direct aan de slag met tekenen en knippen.


Groetjes Leintje




2 opmerkingen:

  1. Mooi dat met je kant werk knap,dat word een plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kunst om zo met kant te werken. Prachtig blok!!!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...