zaterdag 18 januari 2014

                       Het is weer eens tijd om jullie op de hoogte te brengen van mijn vorderingen.
                       Ik had heel veel tijd aan het eind van het jaar maar wat ik soms deed op een dag kom                                  ik de zelfde dag weer uit halen balen!
                       Mijn handen waren bezig maar mijn gedachten was elders.
                       Om wat afwisseling te hebben ben ik met een trui voor mijn man begonnen



het rugpand is klaar maar niet het makkelijkste patroon
en moeilijk te zien bij lamp licht.

Wat een hele klus was om van de cirkel naar een vierkant te gaan 
het was heel wat meet werk heb het patroon verkleind
kwam niet uit de beschrijving dus ik heb eerst het vierkant gemaakt
en ga de cirkel er op appliceren.



de foto is niet van bovenaf genomen daar door lijkt de top niet vierkant

Nog even jullie blogjes lezen en dan ga ik weer verder
de hexagonsquilt ligt ook te wachten op wat steekjes.


 Een fijn Weekend 

Liefs Leintje

3 opmerkingen:

  1. Mooie trui heb je op de pennen, je quilt top zier er ook super uit ! ! !

    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel bijzondere quilt heb je gemaakt en erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig patroon voor een trui!!! En wat een mooie bijzondere quilt heb je gemaakt!!! Succes verder.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...