zaterdag 7 december 2013

                                   Ik zal weer eens wat van mij laten horen had zij het weer veel te druk
                                   nee het kwam er gewoon niet van een stukje schrijven lukt mij niet 123
                                   daar moet ik echt tijd voor nemen.
                                   Vorig weekend zijn we naar


                                           Amsterdam geweest een kado van de meiden voor ons 35 jarig huwelijk
                                                 voor ledig verzorgd incl. een bezoek aan het

                                                   rijksmuseum wat hebben we genoten.

                           Nu weer terug naar de dingen van alle dag de hexagon top is inmiddels gedubbeld


                                 samen met Annet in 1 middag hebben we 2 toppen gedubbeld
                                 dat gaat toch wel iets sneller dan alleen.


                 Met het mozaïek is het ook goed gekomen heb nu 18 punten in plaats van 20
                 ook het midden stuk heb ik veranderd.
                 Dit is het originelen patroon het midden stuk vond ik niet mooi



Dit vindt ik toch veel beter er moet nog wat aan verbeterd worden 
hij zit er niet naar mijn zin in een karweitje waar ik nu aan ga beginnen.
Tot volgende keer maar weer

een fijn weekend
Leintje


1 opmerking:

  1. Nog gefeliciteerd met jullie 35-jarig huwelijk, wat leuk om dat in Amsterdam te vieren!! Mooie tops Leintje, leuk hoe je die ster zelf verzonnen hebt! Groetjes weer!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...