zaterdag 16 november 2013

                                             Marloes heeft de give away gewonnen
                                      het pakje is onderweg veel plezier er mee meisie.

Al jaren ben ik weg van de naaidoos van mijn schoonmoeder
ik heb er wel eens om gevraagd 
hij staat toch maar boven met wat kousen er in
laatst liet ik nog eens door schemeren dat ik er naar op zoek was.
Die krijg je toch niet zei man lief 
hij heeft namelijk 2 zussen die niks met handwerken hebben
wie doe je er dan meer plezier mee
maar goed dan maar op internet struinen 
 had er al snel een gevonden en ook nog voor een prikkie
wat ben ik er blij mee
heb nu alles bij de hand en hoef niet steeds naar boven.



Vorige week Lizzy te logeren gehad ze is bang alleen op een kamertje 
en moest maar bij ons in bed, tussen in anders valt zij uit bed
met die woorden liet Jinthe haar poppenkind achter.
Na een ponchou voor Barbie en Jinthe jammer geen foto gemaaktI
moest er voor haar ook een gehaakt worden.
Van het restant nog een mutsje gemaakt
het poppenmoedertje was er heel blij mee.


Het jurkje is al een oudje heb ik ooit 25 jaar geleden 
voor mijn dochter gebreid.

Onder tussen wordt er ook nog gequilt 


OOOhhh jheee nu ik de cirkel aan elkaar leg
zie ik dat er 2 punten te veel zijn 
een beetje te enthousiast  geweest Lein
dat ga ik nu maar eerst oplossen.

een fijn weekend

groetjes Leintje




5 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd heel leuk zo n komend pakje en die naaldoog staat ook bij mij ,maar je quilt word echt geweldig mooi groet en vast bedankt hoor erg lief marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Marloes! En wat een prachtige naaidoos, zo 1 had mijn moeder ook, maar die heeft mijn andere (handwerk)zus in gebruik ;-) Dus ik zoek ook zoiets, maar wil het niet van zover halen, dus zoek ik dichtbij huis, wat erg moeilijk is!

    Fijn weekend, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, wat leuk dat je diezelfde naaidoos op de kop hebt kunnen pikken. En wat een leuke dingen heb je weer gemaakt. Grappig die punten teveel, moet je nagaan hoe leuk je dit werkje vind ;) Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie oude naaidoos. Ik heb die van mij nu al een paar maandjes en nog altijd super gelukkig mee.
    Teveel punten o jee. Helaas dat wordt uithalen. Maar wat is ie geweldig geworden je cirkel.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve leintje ja hoor is aangekomen en erg leuk ga het zeker maken ,sorry maar hier is nog een bedank kaart je in de maak ,even nog en dan komt ie die kant uit heb echter alleen je postcode en nummer ,zou dat lukken !
    Mail anders even je adres gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...