woensdag 6 november 2013

                                            Het is al weer een week geleden dat ik naar
                                            de Zeeuwse quiltdagen in Biggekerke ben geweest
                                            had jullie er eerder iets van willen laten zien
                                            maar het kwam er gewoon niet van
                                            vanmiddag maar eens even tijd vrij gemaakt.


Wat is er weer veel moois gemaakt


Dit keer zijn de mini's aan de beurt


                                                      waar een prijs mee viel te verdienen


Je krijgt 2 patronen om te maken
een voor de ochtend en een voor de middag


deze keer een blok voor
stichting Verdanda

                                                Tot slot krijgt ieder een lot en aan het eind
                                                van de dag worden die getrokken
                                                dit paneel heb ik gewonnen een schatje
                                                niet echt mijn ding
                                               dus wie wil het hebben
                                                laat ik er een give away van maken
                                                je maakt kans door voor 13 nov
                                                een berichtje te plaatsen op mijn blog.



Quiltshop Leur organiseert altijd deze gezellig dagen
en ik kon het weer niet laten 
om een paar lapjes mee naar huis te nemen.


De volgende Zeeuwse quiltdagen worden gehouden
op zat 6 wo 9 en do 10 april.

Groetjes Leintje





1 opmerking:

  1. Mooie quilts, en helaas bij mij ook 24 uur in een dag ,en dan moet ik ook nog 3 dagen per week werken ,.....maar gelukkig veel energie dus veel productie ,,,,,ha ha
    Liefs marloes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...