maandag 30 september 2013

                                            Zondagmiddag was het eindelijk zo ver
                                            burgemeester Rob van der Zwaag heeft de panelen
                                            overhandigd aan Niel Wallacee
                                            Honorary Conservator of the Scottish privileges in the Low Countries.


Na de plechtigheid was er voor de borduursters
een gezellig onderonsje 
helaas waren alle borduursters niet aanwezig 
het had leuk geweest om met de hele groep
en de panelen op de foto te gaan.
Ik kon ook niet lang blijven de jongste werd
  30 
wat zij vierde met familie en vrienden  
het was heerlijk weer 
en een heerlijke BBQ.

Nog even alle panelen op een rijtje







Dit is de laatste keer dat ik jullie de panelen laat zien
vandaag worden ze naar Schotland gestuurd 
daar worden ze geperst en opgespannen
en tot een wandkleed gemaakt
 in 2014 het jaar van de home coming celebration
worden ze tentoongesteld
Daarna gaan ze de wereld over wanneer 
ze in Veere te zien zijn weten we niet
maar komt er een uitnodiging uit Schotland
dan ga ik er zeker naar toe.


Onder tussen dat ik dit stukje zit te typen een appelcake gebakken 
 heb je zin in een stukje kom dan morgenmiddag 
naar het handwerkcafe.


Groetjes Leintje











1 opmerking:

  1. Grapjas ,je zou raar opkijken als ik aanklopte toch!, !! Wie weet komt het er een keer van .
    Prachtig geworden die panelen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...