zondag 11 augustus 2013

                                            Gisterenmiddag wilde ik al een berichtje schrijven
                                     maar er gebeurde wat en ik moet mijn plannen wijzigen
                                             bij het maken van deze foto

                                           liep mijn toestel vast wat ik ook probeerde er was
                                          geen beweging meer in te krijgen
                                          de foto's die er op staan had ik juist nodig
                                          maar het is weer opgelost aan het eind van de middag
                                          was het scherm uit de batterij was helemaal leeg
                                          een kwestie van opladen en hij doet het weer.
                                          De middag maar besteed om dit quiltje af te maken

                                                     
                                            De laatste 2 weken ben ik vooral bezig geweest
                                            aan het schotse wandkleed
                                            we hebben nog even de tijd
                                            29 september zet de burgemeester de laatste steek
                                           


                                               Dit deel van het kleed heb ik geborduurd
                                               voor mij zit het er op nog een klein stukje
                                              dan kunnen de tags en handtekeningen er op
                                               en is dit paneel klaar.


                                                         Deze is al helemaal klaar
                                            en aan de onderste wordt nog hard gewerkt





2 weken geleden hebben we er nog een 6de paneel bij gekregen
    het was de bedoeling dat hij in Schotland geborduurd zou worden
maar daar waren geen borduursters voor te vinden
in Veere is daar geen gebrek aan hier vinden we 
het jammer dat het al op zijn eind loopt.


                              Dit paneel gaat over de bevrijding van Walcheren door de Schotten
                              Silvia had geen tijd om er aan te beginnen  ik was toch  klaar
                              en heb dit deel voor mijn rekening genomen en een week
                              bijna niks anders gedaan dan geborduurd


                                   nog 7 weken dan  moet hij klaar zijn dat wordt aan poten.
                                   Deze week waren we met de panelen in het Zeeuwse nieuws
                                   en op dinsdag komen er ook heel veel mensen langst
                                   die veel interesse tonen voor de panelen wat heel leuk is.
                                   Ben je in de buurt kom gerust eens een kijkje nemen
                                   we zijn elke dinsdagmiddag van 13.30-16.00 uur in de Schotse huizen.


                                           







1 opmerking:

  1. Oh wat wordt het mooi en wat leuk toch dat jullie dat mogen doen ,jammer de di is net geen goede dag maar ga toch is kijken of ik niet een keer die kant op kan komen ,lijkt me zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...