woensdag 29 mei 2013

                                              Na 2 dagen van mooi weer is het hier weer gieten geblazen
                                                   verlangend om weer in de tuin te wroeten
                                                  is het goed weer voor een handwerkje.
                                               De top van het welkoms quiltje is klaar
                                                        en ondertussen ook gedubbeld.


                                                  Vorige week was het mijn beurt
                                                     om ook een paar steekjes 
                                                     te geven aan het wandkleed.
                                                  Wat vond ik het leuk
                                                     zou hem best helemaal alleen willen maken.
                                                  Afgelopen weekend heb ik twee dagen
                                                     in de schotse huizen gezeten met het kleed
                                                     het is de week van de amateurkunst.
                                                 Wat hadden we veel belangstelling
                                                 Dorry kwam samen met een vriendin langs
                                                     zij hadden hun quilt werkje meegenomen 
                                                     en zijn gezellig aangeschoven. 


Dit is mijn het stukje wat ik heb geborduurd 
nog niet helemaal klaar maar we hebben nog even de tijd


Het schiet al lekker op


Hier gaat het ook als een speer


en deze zie je ook met de week groeien
Ik zie jullie denken en het 5de kleed dan 
dat was er niet deze week.

                                                Elke keer als ik naar het handwerk cafe wandel
                                                             kom ik dit tafereeltje tegen
                                                                          schattig he!



Een hongerige man komt net thuis 
ik moet aan de slag.

Tot de volgende keer

Groetjes Leintje


3 opmerkingen:

  1. Jee, wat geweldig deze resultaten! En zo mooi ook :) Het vijfde kleed was in Amsterdam deze week.. om een inhaalslag te maken. Hopelijk is het volgende week weer een heel stuk opgeschoten! Het leuk vind ik dat hoewel er heel veel mensen aan werken je toch een geheel kunt zien, dit bij alle kleden. Het enthousiasme is werkelijk hartverwarmend!! Super dat jij er ook zondag kon zijn Leintje, fijn! Tot over een paar weekjes, ik ben heel benieuwd hoe het er dan voor staat :) Lieve groetjes Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi idee dat je kunt bijdragen aan het wandkleed...en wat wordt het mooi
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...