zaterdag 18 mei 2013

                                               Ik heb het jullie de vorige keer al beloofd
                                               om iets te laten zien van het welkoms quiltje
                                               waar ik aan begonnen ben
                                               Iets is onder tussen al wat meer geworden
                                               het is zo leuk met al die verschillende technieken
                                               zij is weer niet te stoppen.



Het blok dat hier in moest vond ik niet zo leuk
had dit lapje nog liggen vond ik veel leuker
de strandhuisjes met een festonsteek
op de zee vast gezet. 


vogels, bootje en vliegende ganzen
met foundation piercing.
geen goede techniek voor mijn duim blijkt


Zo ver ben ik inmiddels.

Er wordt heel hard gewerkt aan het wandkleed
 elke week ben je weer benieuwd
naar de vorderingen.



Annalies heeft niet stil gezeten toch wel anders was het rechtse
tafereeltje niet zo ver geweest.


En Sylvia ook niet



Iedereen is heel enthousiast bezig 
en het geeft niet met welk paneel je bezig bent 
ze worden heel mooi.


Jammer het vijfde paneel was er niet dinsdag.
volgende week is de beurt aan mij
ik ga het linker tafereeltje borduren.


Van 24 mei t/m 2 juni
is het de week van de amateurkunst en kunstmaraton 
van de gemeente Veere.
Er is een extra handwerk cafe  zaterdag 24 mei
van 13.00 tot 16.00
 wordt er aan het wandkleed gewerkt
in de schotse huizen teVeere.
Wie weet komen we elkaar wel tegen.



fijne
Pinksterdagen











2 opmerkingen:

  1. Wat wordt het een leuk welkoms-quiltje!
    En wat een leuke werkstukken zie ik voorbij komen.
    Fijne Pinksteren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Leintje,

    Wat wordt het toch prachtig allemaal.
    Wn je Welkoms-quiltje is super!
    Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat.

    Ik wil je een fijne week wensen!

    Liefs van
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...