zaterdag 9 maart 2013

                      Het begin van de Lente daar mochten wij even aan snuffelen van de week
                      heb er flink van genoten en eens tijd gemaakt om mijn hoofd leeg te maken.
                      Dat was nodig er zat nog al wat hersenspinsel
                     de oudste sukkelt al een paar maanden met haar gezondheid
                     om een lang verhaal kort te maken
                     zijn er vorige week poliepen en een cyste zo groot als een tennisbal
                     uit haar baarmoeder verwijdert.
                     Het gaat in middels weer wat beter maar haar.
                     Zondag heerlijk met vrienden gegeten bij de griek
                     wat heel gezellig was en ook bijzonder
                     want de mannen zijn al vanaf de kleuterschool vrienden.
                     De voortuin onderhanden genomen en opgevrolijkt met viooltjes


                                                  Het terras eens onderhanden genomen
                                                 en een begin gemaakt in de achtertuin
                                                         de groene bak is vol
                                                          het hoofd  leeg.

                                                         De top met de hexagons is klaar
                                                         nee heb hem niet gewassen hoor
                                      maar om hem in het geheel te laten zien aan de lijn gehangen.
                                          Ik moet nog wel op zoek naar stof voor de achterkant.
                                        Jannetje staat 11 en 12 april weer in kromme hoeke
                                                  misschien heeft zij  wat voor me.


Dit weekend wil ik met de loper van Moeders verder 
 dan gebeurd dit


Tim maakt een ongecontroleerde zwaai  
hij krijgt mijn bril op zijn bol
en voor ik hem kan pakken 
vliegt hij door de lucht op de grond in 2 stukken.
Niet meer te maken natuurlijk grrrrrrrrr
over 2 weken is mijn nieuwe klaar. 
Nu zit ik met een oudje op 
lezen met deze bril gaat bijna niet 
quilten kan ik even vergeten
dan maar verder aan mijn trui.

Fijn weekend allemaal
groetjes Leintje




5 opmerkingen:

  1. Fijn dat het goed gaat met je dochter Leintje! Wel spannend allemaal..! Jammer van de bril, gelukkig heeft het geen nadelig effect gehad op de top, die is prachtig!! Fijn weekend, groetjes! P.S. Is het weer een tentoonstelling of verkoop in Krommenhoeke?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als moeder zijnde is het grootst geluk als je kind (hoe groot het is) zich goed voelt! Fijn dat ze nu op de goede weg is.
    Je quilt is mooi!
    En dat je je hoofd af en toe leeg moet halen, dat ken ik!!! Ik heb geen tuin meer, wel een balkon en daar heb ik me van de week ook uitgeleefd ! Heerlijk...
    Groetjes, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat het nu goed gaat met je dochter. En wat jammer van de bril!
    Altijd heerlijk om even in de tuin bezig te zijn!
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. altijd weer fijn als het met de kinderen goed gaat ,je quilt is prachtig ,was jij het die kleine lapjes kon gebruiken voor de klosjes quilt!!!!
    En wat is het kromme hoekje,
    groet marloes en balen van je bril

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er komt soms ook zo veel voor bij dat je niet meer weet hoe of wat ik ben het niet die kleine lapjes nodig heb voor de klosjes quilt.
      Kromme hoeke is een gehucht bij Biggekerke en in een schuur op een mini camping verkoopt een vriendin van Jannetje tweede hands kinderkleding die dagen en zij mag een hoekje gebruiken voor haar quiltstoffen.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...