dinsdag 19 maart 2013

              Eerst wil ik wat recht zetten heb een paar datums door elkaar gehaald
              Jannetje staat alleen 12 april in Kromme hoeke.
              10 en 11 april zijn het weer de Biggekerkse quildagen.

                               Soms moet je je plannen wel eens wijzigen
                                vorige week was ik lekker bezig  aan de tafelloper
                                tot mijn man in zijn visserstrui naar beneden kwam
                               dat was schikken
                                ik had de trui gewassen en leek mij nog al groot geworden
                                nee het lag niet aan mijn reserve bril
                                het was echt zo
                                ik wist van mijn dochter dat hij wat uit zou zakken
                                maar zo veel
                               de loper ging aan de kant eerst de trui maar kleiner maken
                                       Baleeeeeee
                                hij was zeker 12 cm langer geworden
                                de mouwen een stuk uitgetrokken
                                en bij het boord een stuk er af gehaald en een nieuw boord er aan gebreid.

                                Dit weekend maar verder gegaan aan de loper
                                Heb heel wat steekjes kunnen geven
                                ben klaar met door pitten
                                de bies er nog rond dan is hij klaar.
                                 een mooi papiertje er om en ik heb een kado
                                 voor Mams 79 verjaardag

                             

             

                                            Het muizen quiltje schiet ook al aardig op
                                            thuis doe ik er niks aan
                                            hij gaat alleen mee  naar de bee en het handwerkcafe.


                   


3 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een gedoe met die trui ben blij dat rob zijn trui daar geen last van heeft lijkt me echt balen,mooie quiltlappen
    Gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat erg Leintje.. ligt dat aan de soort wol? Wel goed om te weten want daar moet dan met de patronen echt rekening gehouden worden. Ik ga de datums noteren, dank je! Groetjes weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Leintje,

    Ik sta in Krommenhoeke op donderdag 12 maart vanaf 12.00 uur en vrijdag 13 maart van 9.00 tot 16.00 uur op de tweedehandskinderkledingbeurs.
    Ik neem mee, quiltmallen ( 2e gratis) boeken 40 % korting, boek ruiten en streken met lapjes nu 18 euro, stoffen 5 euro de meter en 6e gratis, knopen, band, ritsen. Een week later sta ik op de brocantemarkt in de Bergweg, zie www.twinkeltjevanjannetje.nl

    Groetjes Jannetje.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...