zaterdag 23 februari 2013


Dit pakje bracht de post van de week wat er in zit weet ik wel
want ik heb het zelf vorig weekend besteld.
Nieuwsgierig wat er in zit vooruit dan


                                                 Heerlijk zachte Alpaca wol met zijde
                                                       voor een trui voor mij zelf
                                                  Had er nog nooit van gehoord
                                                              tot dat  RIET 
                                                 een paar hele mooie sjaals liet zien.
                                               Dat is het leuke van een handwerk cafe
                                           waar je verschillende handwerkjes tegen komt
                                                   je stimuleert elkaar niet alleen
                                     maar komt ook in aanraking met andere materialen
                                                        of een handige tip.
                                                  Haast met deze trui heb ik niet
                                        ga nu gewoon weer verder met mijn quiltjes.

                                Een fijn weekend
                                            Leintje


3 opmerkingen:

  1. Oh.. wat een juweeltjes!! Ik ga ze vast zien binnenkort, neem je ze een keer mee? Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O dat wordt een geweldig trui om aan te hebben.Lekker zacht.
    Veel plezier in het maken en voor al het dragen van de trui.
    Fijne zondag.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...