zondag 17 februari 2013

                                                   De Arnemuidse vissers trui is af
                                                        en een dikke zoen als dank.
                                                   Het bonnetje vond ik nog in de tas
                                                      de wol op 23 januari gekocht
                                                       in 25 dagen een trui gebreid
                                                         ik sta versteld van me zelf!



                                                  Voor wie ook zo'n trui wil hebben
                                               maar het niet ziet zitten om hem te breien
                                                  je vindt hem in het winkeltje van
                                                                      JEANET.

                                                   Ook wordt er druk gewerkt aan
                                              een nieuw boek van de Zeeuwse vissers trui.
                                                   http://zeeuwsevisserstruien.blogspot.nl

                                                            Wie een visserstrui
                                                       uit zijn eigen plaats wil hebben
                                                        kan het vinden in dit boek.


                                                 Nu wil ik voor mij zelf een trui gaan breien
                                                          nee geen vissres trui
                                                  wol naar mijn zin heb ik nog niet.

                                                     Van uit een mistig Zeeland
                                                               een fijne Zondag
                                                         groetjes Leintje


2 opmerkingen:

  1. Supergaaf Leintje, ik kan me die zoen helemaal voorstellen ;)! Wat een tempo zeg, je kunt je blog beter: 'visserstrui-verslaafd' noemen!! Tja, van die zon van gisteren is nu niks meer te zien, helaas! Toch een fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier in Amsterdam is nu het zonnetje ,maar jee wat ga jij als een speer,groet marloes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...