zondag 13 januari 2013

                          Het wordt weer eens tijd dat ik een stukje schrijf op mijn blog
                                ik had het echt niet druk maar het kwam er even niet van
                                  een stukje schrijven gaat bij mij niet 1,2,3
                                    daar moet ik echt even voor gaan zitten.

                                            Eind december samen met Els naar
                                quiltshop leur geweest zij ruimen aan het eind van het jaar op.
                           Op ons gemak lopen snuffelen en daarna een broodje wezen eten
                                                 een gezellig  dagje uit.
                                 


3 lappen gekocht al vast voor een volgende projecten



Deze schattige lapjes kon ik niet laten liggen.

Naar het boek plooien en reliëf van Jennie Rayment was ik al een tijdje op zoek
al een paar keer geprobeerd om het 2e hands op de kop te tikken
 ging steeds net mijn neus voorbij
ik wilde het zo graag hebben  kom het niet laten liggen.
Een hele andere techniek dat wordt weer een uitdaging 
 maar heel mooi.




Groetjes
Leintje     
               
                                

4 opmerkingen:

  1. Leuke lapjes heb je gescoord.
    Fijne zondagmiddag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke lapjes, daar komt vast weer iets heel moois van! En fijn dat je het boek gevonden hebt wat je al lang wou hebben, daar kun je dan zo blij mee zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, en nog gefeliciteerd met je man!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...