zaterdag 19 januari 2013

                                         Wat heb ik weer mooie plaatjes gezien op jullie blogs
                                          ook ik heb de nodige plaatjes geschoten.



                                          De erwtensoep kookt
                                          en er staat een appeltaart in de oven
                                          in die tussen tijd even een stukje schrijven.
                                          Het is hier een halve graad onder nul
                                          maar met die snijdende oosten wind lijkt het vele graden kouder
                                          weer voor dikke sjaals,mutsen en truien.
                                          Waar ik ontzettend van baal !
                                          dat de vissers trui  nog steeds niet klaar is
                                          ben er zelfs nog niet aan begonnen.
                                          De wol heb ik voor de Kerst al besteld
                                          maar nog steeds niet binnen had hem al af kunnen hebben!


                                          Dan maar met wat anders begonnen
                                          jullie hebben dit quiltje vast wel gezien in de quilt en zo
                                          een patroon wat ik al had gezien op farmyard
                                          waar ik meteen weg van was.
                                          Niet zo groot maar makkelijk mee te nemen
                                          naar de bee of handwerkcafe.


                                                                  Het eerste blokje
                                       De rand van de loper ben ik aan het door pitten
                                       en de derde rand van de hexagons staat er bijna aan.


Net uit de oven
het gaat tegen etens tijd dit was het voor deze keer.

Een fijn Weekend
Groetjes Leintje

6 opmerkingen:

  1. Ja die kou begin ik ook al zat te worden met die oosten wind maar nog even doorbijten dan hebben we het weer gehad
    Mooi quilt en balen van die wol maar dat komt goed ,hier net een Deense cocos koek uit de oven en nu een muesli brood erin echt weer voor toch
    Gezellig weekend gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Leintje,
    Ik baal er ook zo van, maar ik kan er niets aan doen!!!! :-)
    Zodra het er is bel ik je!
    Groeten,
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig ga je niet bij de pakken neer zitten Leintje, zo te zien maak je van de nood een deugd!! Mooi quiltje, lekker appeltaartje.. ik denk dat ik maar even aanschuif ;;))!! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh en ik vergeet helemaal te zeggen dat ik die foto van dat vogeltje (geen idee wat voor vogeltje, hi hi) helemaal geweldig vind!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi dat poezenblokje! En een heel leuk patroon...
    De appeltaart ziet er ook super lekker uit!

    Groetjes,
    Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi he al die winter taferelen op de blogs, wat een gaaf quiltje heb je gemaakt.
    Succes met je trui, hopelijk heb je al een mooi begin.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...