zaterdag 10 november 2012

                                            Even tijd maken voor een blogje
                                            daar is de laatste tijd niet veel van gekomen
                                            druk druk druk met alleen maar dingen af te krijgen
                                            jullie zullen het ook wel hebben als je eenmaal achter de computer zit
                                            ben je zo een paar uur verder waar ik achteraf weer spijt van heb
                                            in die tijd had ik weer een paar steekjes kunnen geven.
                                         

      Nog 1 blok te gaan aan de Night before Chrismas dit hoop ik van het weekend te doen
      maar er staat nog al wat op het programma.
      Kan alleen overdag aan hem werken
      er moet nog eens een goeie lamp komen waar ik bij kan handwerken.


Wat ik wel s´avonds kan doen is breien
He Mam die Arnemuidse visserstruien zijn wel heel leuk he
ik zou er best een willen hebben.
Zal ik er een voor je breien
Wil je dat ja hoor
Een donkerblauwe dan
Toen zij naar Z Afrika was ben ik er aan begonnen
donkerblauw is nu niet een kleur voor bij de lamp 
omdat je het patroon niet goed ziet was het steeds tellen
en dat ging wel eens fout dus was het nog al eens uittrekken in het begin.
na 6 weken is hij af
en morgen gaan wij hem brengen


                                        Jammer maar het patroon is niet goed te zien op de foto


Wat ik voor het eerst geprobeerd heb is een rond breinaald 
voor de hals het ging wel niet zo snel 
wel een fijne manier van breien en minder belastend  voor mijn nek en schouders.  

Een fijne weekend allemaal
Groetjes Leintje 
                                         

3 opmerkingen:

  1. jeetje nou dat heb je snel gedaan de mijne is ook bijna af maar denk dat ik wol tekort heb !!
    maar dat komt wel goed ,ziet er prachtig uit.
    En wij zijn toch echt van de generatie dat je wat moet doen he als ik jouw hoor over computeren ,hi...hi ook nuttig hoor voor onze contacten en ideen groetjes marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Leintje,

    Hij is prachtig geworden :-)
    Hartelijke groet,
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Leintje, wat is-ie mooi geworden!! En zo snel gebreid, echt knap, hier ga je iemand heeeeel erg blij mee maken!!
    Lastig he, de computer blijft een aantrekkingskracht uitoefenen, het is aan de ene kant een zegen maar aan de andere kant moet je heel sterk in je schoenen staan ;)!
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...