zondag 28 oktober 2012

                                         Het zonnetje nodigt ons uit om naar buiten te gaan
                                                    even een frisse neus halen.
                                          Genieten van de herfst kleuren en
                                                    deze mooie paddenstoelen.



Dinsdagmiddag ben ik naar Veere gefietst om 
eens een kijkje te nemen in het handwerkcafe.
Ieder was met zijn eigen werk bezig
en het spreekwoord dat je breien en praten tegelijk kunt
was hier wel van toepassing
Het was me daar gezellig! echt een aanrader voor
wie in de buurt woont.
____________________________________________

Gisterenmorgen al vroeg op pad 
met mijn Moeder,Willy en Els 
 naar de handwerk beurs in Rotterdam.


Genoten dat we hebben van al dat moois.
Hebben jullie dat nou ook dat je zo hebberig kan worden
terwijl je thuis genoeg heb liggen.
Geen tassen vol maar wat kleine dingetjes 
maar een hoofd boorde vol met inspiratie.
Moe van alle indrukken en geslenter op huis aan 
daar had man lief voor het eten gezorgd.
En dan gebeurd er dit 
terwijl je schoonmoeder blijft eten


Bij ons kan je van de vloer eten 
er ligt genoeg

Wat ik vannacht allemaal niet gemaakt heb 
gelukkig hadden we een uurtje langer 
anders had ik het niet allemaal afgekregen! 

Groetjes Leintje

1 opmerking:

  1. Wat gezellig allemaal en dat breicafe is dat waar lupineke aan meedoet Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...