zaterdag 20 oktober 2012

                                          Wat een verschil met vorige week
                                               lekker genieten van het herfst zonnetje.
                                          Maar van de week kwam het met bakken uit de lucht.
                                          Tijd om weer eens verder te gaan aan The night before Chrismas
                                              die wil ik toch echt af hebben voor Kerst
                                              even geen tussendoortjes meer.


                                     Soms vindt ik het moeilijk hoe ik een blok door ga pitten.
                                     Op het patroon is dit op de naaimachine gedaan
                                           het zelfde patroon gebruiken is niet te doen
                                           mijn steekjes zijn namelijk niet zo klein.
                                    Dus moet ik zelf maar wat bedenken en een sjabloon ontwerpen
                                           ik ben in middels  met blok 6 bezig

                                      En de hexagons daar werk ik bij Els aan verder
                                              die neem je gemakkelijk mee
                                              deze heb ik er al weer aan  gezet


En deze twee heb ik maandag gemaakt


Het gaat nu opschieten nog 7 hexagons

Ik ga nog een paar steekjes doen.
Een fijn weekend allemaal

Groetjes Leintje

4 opmerkingen:

  1. Spannend hoe je Kerst-quilt eruit gaat zien, ben benieuwd. En je hexagonnen zijn zo mooi!!! Hoe ben je aan dit patroon gekomen?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patoon komt uit de quilt&zo nr 7 het is een BOM project(block off the month)uit 2011 een uitvoering van Evy Verbeek.
      Ik was er meteen weg van en je kan er je restjes in verwerken zo lang ben ik er al mee bezig.
      Groetjes

      Verwijderen
  2. Heel mooi allemaal , marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het werkt wel lekker ontspannen met al die regen. En dan tussen door lekker genieten van het zonnetje.
    Het is niet altijd makkelijk om te bedenken hoe je een quilt gaat doorpitten. Het ziet er in ieder geval erg mooi uit je, hexagonnen trouwens ook. Mooie kleuren.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...