dinsdag 9 oktober 2012

                               Wat is het al weer zo lang geleden dat ik een berichtje schreef
                                        jullie zullen wel denken waar hangt zij weer uit
                                                          gewoon  thuis
                            veel zin om te bloggen had ik niet met hele dagen kiespijn
                                              ik kreeg er een flinke ontsteking.
                                       Toen kregen wij ja gezellig met man lief
                                             er flinke verkoudheid boven op
                                     jullie begrijpen wel niet veel zin om wat te doen.
                                          Maar ik kan nu eenmaal niet stil zitten
                                            En had Jinthe beloofd om ook een trui voor haar te breien
                                       die is inmiddels af en zij is heel blij met haar trui

         
                   Zo als jullie weten vindt ik het leuk om verschillende technieken uit te proberen
                                      En heb ik een boek besteld over Atarashii patchwork


                            gisteren is het bezorgd en wat een mooie patronen staan daar in


                                  Maar er staat nog zo veel op mijn verlanglijstje om te doen
                                        eerst maar eens afmaken waar ik mee bezig ben
                                                           dan zien we weer verder.

                                        Ik ga nog even genieten van het mooie herfst weer.

                                                       Groetjes Leintje

2 opmerkingen:

  1. nou die zal blij zijn met haar dora trui ,want het is toch dora !!!!!ik kom er ook al langsaam in hi hi wat vervelend verkoudheid en kiespijn hoop dat je het ergste gehad hebt
    en super leuk dat boek met patronen gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat lief van je om zo'n gezellige trui te breien voor je kleindochter! Hij is echt leuk geworden! Gaat het inmiddels weer wat beter met je? Ik hoop het...! Het boek ziet er inspirerend uit, ik ben benieuwd wat je er uit gaat maken! Groetjes Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...