woensdag 22 augustus 2012

                                                    Heerlijk genoten vorige week
                                          niet van een vakantie maar gewoon lekker in de tuin

           
                                            Met dat weer leven wij zo veel mogelijk buiten
                                                      onder de parasol is het goed toeven
                                                          met een handwerkje dat wel
                                            het mag van mij nog wel even zo door gaan


                                            Op zoek naar lapjes kwam ik deze UFO tegen
                                                  hij lag er al een poosje
                                       waarom ik hem niet af gemaakt heb weet ik niet

 

De bies moest nog door gepit worden 
en een afsluit bies er aan gezet
maar goed nu is hij af.


Een paar proef lapjes gemaakt met een vouw techniek


en weer een paar hexagons in elkaar gezet
 nu zijn er 11 rijen klaar
nog 2 rijen te gaan



Ik ga nog even genieten van het mooie weer.

Groetjes Leintje


                                                       

1 opmerking:

  1. Wat is dat lekker om buiten te leven met een fijn handwerkje in de handen.
    Van mij mag het weer zo ook wel blijven.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...