woensdag 8 augustus 2012

                                        Donkere luchten en windkracht 5
                             toch maar op de fiets gestapt en naar Veere gereden
                     Vorige week was ik de klederdracht show in Veere helemaal vergeten
                                  maar eens meer op de kalender gaan zetten.


                                 Vandaag deden ze de show nog eens dunnetjes over.
                                 Nu had ik op Lupineke's blog gelezen dat zij mee liep in de show


                                  Wat een drukte maar gelukkig was ik net op tijd
                                  Heb alles goed kunnen volgen vanaf de trappen van het stadhuis.



                                Altijd weer mooi om te zien de streekdracht waar je ook bent


                        Het was heel leuk om Lupineke na afloop even gesproken te hebben
                                 ze woont dicht bij en je leest altijd wel haar verhalen
                                                         en plaatst of krijgt een reactie
                                           en wilde ik haar wel eens een keer ontmoeten.


                                   Morgen gaat de quilt tentoonstelling in Krommehoeke van start
                                         wie weet ontmoet ik daar nog meer blogsters.
                      Vrijdagmiddag ga ik samen met mijn Moeder dan kan ik op mijn gemakje kijken
                                                      en foto's  maken
                              Zaterdag help ik Jannetje en dan heb ik daar vast geen tijd voor.

                                                  Wie weet komen we elkaar wel tegen
                                                 
                                                   Groetjes Leintje

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je Lupinneke hebt ontmoet en gesproken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Leintje, wat leuk dat we elkaar dinsdag ontmoet hebben!! Ik stond wel eventjes met mijn ogen te knipperen hoor, toen je me aansprak, hi hi, wat een verrassing! Je hebt heel leuke foto's gemaakt van de show, het was wel ontzettend druk die middag maar jij had een goed plekje. Als het goed is ga ik morgenmiddag naar de quilttentoonstelling, samen met Lies en haar reisgezelschap, die komen er speciaal voor uit Rotterdam. Dus loop ik jou helaas net mis, jammer.. In ieder geval heel veel plezier gewenst de komende dagen, en wie weet zien we elkaar binnenkort nog eens :)! Groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...