dinsdag 10 juli 2012

              Vorige week niet veel gedaan op handwerk gebied eerst de  was weg van 2 weken weg gewerkt.
              Het onkruid was ook goed gegroeid een goede reden om met het mooie weer wat wij hadden in de tuin bezig te zijn.
              En na lange tijd weer op Jinthe en Tim gepast was even wennen handjes vol met die 2


              Het is bewolkt vanmorgen en ze geven niet veel meer af deze week.
              Mijn Kerst quilt maar eens tevoorschijn  gehaald en gestreken, de achterkant en vulling op maat gemaakt kan hij vanmiddag gedubbeld worden.
              Als ik de weer voorspelling moet geloven wordt het kouder dan zit deze dame lekker warm haar quilt door te pitten.
                               
               Jullie zullen wel gedacht hebben een doosje met Hexagons mee op vakantie is zij een nieuw project gestart.
               Nee hoor hier ben ik al langer mee bezig maar jullie hebben er nog nooit iets van gezien.
               Het is begonnen toen ik dit quilt van EvyVerbeek in Quilt &Zo 




zag staan ik was er meteen helemaal weg van.
               Veel restje had ik niet maar wel  enkele mooi lapjes verzameld. 
               Wat een vriendin weer zonde van de lapjes vond, ik mocht uit haar restje doos halen wat ik kon gebruiken.
               Een tijdje heb ik er weinig aangedaan wel af en toe een hexagon gemaakt als ik even niet verder kon met mijn Kerstquilt.




                                         Zo zag hij er uit voor ik op vakentie ging.


                                   18 hexagons zijn er bij gekomen 10 rijen klaar nog 3 rijen te gaan.


                                             Voor ons zit de vakantie er op 
                                    wie hem nog te goed heeft wens ik een fijne vakantie toe.



                                                              Groetjes Leintje

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie quilt wordt dat zeg heel leuk hoor en twee van die kleintjes leuk hè dat grut maar de handjes vol Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een schitterend patroon en je quilt wordt erg mooi in die kleuren!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooie hexagon quilt ben je aan het maken. Super mooi.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Leintje, Wat een mooie quilts maak je. Mijn moeder maakte ze ook altijd, maar helaas was ik toen nog te jong om het geduld op te kunnen brengen om ze ook te maken. Nu woon ik in Zeeland, ben gesetteld en je kent het wel ... ik ben oud genoeg om het nu wel op te brengen. Geef je ook wel eens cursussen of weet je iemand die dit doet? Ik wil het heel graag leren. Helaas woont mijn moeder te ver weg om het haar te vragen.

    groetjes tjarda (twarrels@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...