dinsdag 31 juli 2012

                                         Niet veel gedaan met dat mooie weer van vorige week
                                                      genoten van het zonnetje dat wel.
Heerlijk met een boek in de tuin
een paar hexagons gemaakt 


op de fiets naar de markt in Veere.


Bij de kraam van de folklore groep kon ik het niet laten om een 
ondermuts en boeren knopen mee te nemen.
Nee ik ga niet in streekdracht een broek en trui is sneller aan
   maar komt vast nog wel eens van pas. 


Gister had ik wat verstel werk de naaimachine stond toch op tafel
en heb deze zakdoek houders gemaakt.



Gezien op de blog van http://patchworkwilma.blogspot.nl/
Leuk en zo gepiept.

Morgen de quilts in leveren voor de tentoonstellig
ja van mij hangen er ook twee
het baby dekentje en een glas in lood die heb ik nog nooit op mijn blog gezet
dat de volgende keer.
           En laat jullie gelijk foto's  van de tentoonstelling zien.

Groetjes Leintje

3 opmerkingen:

  1. Je hexagonnen zijn prachtig!Leuke zakdoek houders heb je gemaakt!Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke mapjes en ben benieuwd naar de tentoonstellings quilten van je ,Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo, die kleine werkjes! Ik heb de tentoonstelling in Krommenhoeke op de agenda gezet!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...