zondag 1 juli 2012

                          Het is al weer even geleden dat ik jullie iets te melden had maar deze dame is net terug van haar vakantie.
      Net voor mijn vertrek heb ik een sunshine award van Marloes gekregen.
                                Marloes bedankt ik werd er verlegen van.


Ik moet 10 vragen beantwoorden daar gaat hij dan.
1   wat is je favoriete dier?  Konijn
2   wat is je favoriete getal? 6
3   wat is je favoriete nonalcoholische drank? thee en eis tea
4   facebook of twitter? geen van beiden
5   wat is je passie? lekker creatief bezig zijn
6   krijgen of geven? allebei al geef ik graag wat weg
7   wat is je favoriete patroon? een waar variatie in zit.
8   favoriete dag van de week? donderdag oma's oppas dag
9   favoriete bloem? lavendel
10 favoriete land? moeilijk heb al heel wat landen bezocht het is overal even mooi het begint al bij ons om de hoek.

Nu is het de bedoeling dat ik 10 andere nomineer maar hij is al heel wat keer uitgedeeld, dus geef ik hem aan iedereen die op zijn of haar manier creatief bezig is.

                     Nu vragen jullie je natuurlijk af waar is zij naar toe geweest?
                                          naar Cancale in Bretange


Heeft zij mooi weer gehad? 
ja heerlijk niet warm maar wel veel zon en bij elkaar opgeteld 2 dagen regen. 


Wat heeft zij in die 2 weken daar dan gedaan?


Stadjes bezocht, strand wandelingen gemaakt dat kan daar kilometers bij laag water.


Veel gewandeld langst de steile hellingen en rotsen van de cape's  


 Genoten van de prachtige bloemen, uitzichten, de natuur en stillevens.


Had zij nog een tijd voor een handwerkje? nou en of


Dit doosje met geknipte hexagons, het truitje van Tim en een boek nam zij mee.
Het boek is uit een paar hexagons gemaakt en op het voorpand het nodige gemaasd. 

Deze dame heeft genoten!

Groetjes Leintje








                                       


4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Leintje, wat leuk dat jij de Award hebt gekregen! Leren we jou ook weer wat beter kennen! Wat een prachtige foto's laat je ons zien van Bretagne, wow! Ik kan me helemaal voorstellen, dat je genoten hebt! Echt een vakantie om nog lang van na te genieten! Groetjes Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je Award!Wat een prachtige foto's heb je gemaakt, wat is het daar mooi! Heerlijk zo'n vakantie!
    Groetjes en nog een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hè wat gezellig weer en ik was nog bij je om de hoek en inderdaad heel mooi ,leuk beschreven en prachtige foto s Bretagne is schitterend Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je Award!!
    Prachtige foto's van Bretagne en ook nog mooi weer erbij!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...