woensdag 13 juni 2012

                             Allereerst hartelijk bedankt voor de felicitaties, druk maar heel gezellig en verwend.

                 De laatste 2 blokken zijn klaar die gingen best wel snel vindt ik.



                                       De blokken zijn ook al aan elkaar gezet


En de rand zit er omheen de sterren er op geappliceerd 



Het geheel  strijken en de raffeltje af knippen dan kan het dubbelen beginnen.
Niet elke dag ben ik er aan bezig geweest maar toch wel snel gedaan vind ik in een half jaar.
Nu het andere half jaar benutten voor het door pitten.
Het gaat zeker lukken deze hangt met Kerst.

Groetjes Leintje

2 opmerkingen:

  1. Hoi lijntje zie dat er een fout staat in mijn vorige bericht het is een award kijk maar even ,en prachtig wordt je quilt zeg ,rare fout maar als ik niet oplet geeft deze computer zijn eigen woorden Gr. MarloesKreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die geappliceerde kerst kleed mooi geworden.
    Veel plezier met het dubbelen en doorpitten.
    Gr.Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...