vrijdag 8 juni 2012

Er is er een jarig

                                    Dit meisje wordt Zondag 56 jaar


                        Het wordt Zaterdag al gevierd een groot feest nee gewoon gezellig met man de kids en familie.
          Hopen dat de weergoden een beetje gunstig gezind zijn, het zou leuk zijn om er  weer eens een tuinfeest van te maken al komt het niet vaak voor je zou denken in Juni.
          Vanavond en Zondag komt er ook nog visite langst die Zaterdag iets anders hebben dat wordt 3 dagen feest, al heb je er zelf weinig aan soms denk ik wel eens ik ga er mee stoppen niet zeuren en elk jaartje dat je ouder wordt mag best gevierd worden.              
            Nou ik ga mij voorbereiden eerst maar eens boodschappen doen, ik neem altijd veel meer mee dan de bedoeling is bang dat de visite iets tekort komt.
            Dagen na dien ben ik nog bezig alles op te peuzelen wat weer niet goed is voor de lijn! of het verdwijnt  wat zonde is in de kliko.
                     Maar wat minder in slaan we moeten tenslotte allemaal de broekriem aantrekken.
             Taart mag niet ontbreken op zo'n dag vanmiddag aan de slag, een frisse rabarber cake en een overheerlijke appeltaart van de bakplaat als dat geen smullen wordt.

                                             Fijn weekend alvast
                                   Leintje
                                            
                  

2 opmerkingen:

  1. Nou vast gefeliciteerd en wat een lieve foto,heerlijk die rabarbertaart bij mij ligt de rabarber ook al klaar voor een cake of taartje lekker hoor ,geniet ervan ik duim voor mooi weer want ook wij hebben verjaardag en wel van mijn kleinzoon Bram ,Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd (iets te vroeg, maar niet erg, toch?)en fijne dagen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...