dinsdag 29 mei 2012

                        Weer een blok af al 2 weken maar het kwam er niet van om hem
                                                op mijn log te zetten.
                             Met het mooie weer zit ik liever buiten dan achter de pc
                   Nog 2 blokken te gaan al heb ik met de Pinksteren lekker door kunnen werken en
                                         weer bijna een blok klaar.


Wat was het heerlijk weer daar hebben we lang naar verlangd.
Wij waren van plan om met de Pinksteren te gaan fietsen  Zondag  stond er een flinke bries  en hadden geen zin om ons te blubber te trappen dan maar lekker onder de parasol genieten van de tuin.


Gister dan toch maar een tochtje gemaakt al stond er nog best wel veel wind, maar dat heb je nu eenmaal in Zeeland het voordeel is dat het niet zo warm is.

                            

                            
Als wij een kwartiertje fietsen zitten wij midden in het natuur gebied de middelplaten aan het Veerse meer waar wij veel heen gaan.


Dan door naar de haven van Wolfhaartsdijk een terrasje en daarna weer met de wind tegen op huis aan.

 Als ik na een middag/avond quilten het hoopje snippertjes stof zie denk ik wel eens terug aan de tentoonstelling in Veldhoven.
                                  Want met die snippertjes kan je weer een mooi quilt maken.


                           Deze zeeuwse is niet zunnig ze gooit ze weg, maar vraagt  zich wel af.
            Als ik ooit zo'n quilt wil maken dan heb ik geen snippertje en moet  weer van mooie lapjes tot snippers knippen zonde.
                  Toch maar bewaren dan en ik heb al zo veel, ga er nog maar eens een nachtje overslapen, een zakje meer maakt ook niet uit.




2 opmerkingen:

  1. dan mag je wel wat van mijn gespaarde snippers goed!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blokken en prachtige foto's!!!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...