vrijdag 11 mei 2012

Weer de blok af

                                                           Blok nummer 6 is af. 


Op het patroon stond dat je freece paper moest gebruiken voor de applicatie.
Ik heb het zo niet geleerd maar deze keer wel toe gepast bij de kleine stukjes en ik moet zeggen het werk veel prettiger.
Wisten jullie dat de binnenkant van de verpakking van printpapier ook goed gebruikt kan worden ipv freece paper.

                      Ik heb de delen maar eens tegen elkaar gelegd kan ik een indruk krijgen hoe hij gaat worden.
             Het gaat nu echt opschieten nog 3 blokken te gaan,  blok 7 is ook al op de helft, denk niet dat het blok dit weekend afkomt.
                   Zondag Moederdag het hele stel komt brunchen, dat wordt voorbereidingen treffen en of ik nadien nog puf heb??



                     Fijn weekend en geniet van Moederdag
                                  Leintje

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...