dinsdag 22 mei 2012


                 Maandag stond het al in de krant en vandaag in de bode.
               
Arnemuiden wil geen stoffig vissersdorp worden en daarom zijn ze hard aan het werk om er een toeristische trekpleister van te maken.
                 Zaterdag was het zo ver 12 stoere Arnemuidse mannen staan model in verschillende truien  die door 8 Arnemuidese vrouwen gebreid zijn.
                 De oude visserstrui is als uitgangspunt gebruikt en de oude motieven zijn in deze moderne truien verwerkt.
Dit hoort bij een project Geografie van kustvisserij en duurzaamheid

                                      

                        

        De ontwerpster Jeanet http://blij-dat-ik-brei.blogspot.com/ heeft vast het patroon van deze stoere truien.

                   
http://www.pzc.nl/regio/walcheren/11067600/Arnemuiden-promoot-visserstrui.ece


                                                            Groetjes Leintje


3 opmerkingen:

  1. Hoi Leintje!
    Geweldige foto's he? Ik ben erg benieuwd naar de foto's van de fotograaf - die moeten helemaal goed zijn! Bij aankoop van wol in mijn winkeltje zijn de patronen natuurlijk te krijgen.
    Het was echt een geweldige dag!
    Groeten,
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige truien en leuke modellen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd, hoe het vandaag geweest is.. Helaas kon ik toch niet naar de Arnemuidse dag komen. Laat je het ons weten? Groetjes Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...