zondag 6 mei 2012

EQC Veldhoven

                                           Gistermorgen vroeg uit de veren samen met Willy en haar dochter naar de Europion quilt Champions in Veldhoven.
            Bij binnenkomst kon je klosje garen winnen je moest een bal in de basket gooien.
        Yes raak in een ver verleden ooit  basketbal gespeeld.
                                  Na een bakje koffie eerst de quilts gaan bekijken.

                                                                schattige mini's


                                     het thema dit jaar flora


                 



 Japanse quilts van Reiko Kato


                   dit is een achterkant van een quilt gemaakt van oude meel en rijst zakken

Egyptische motieven
 
Bodil Gardner - Denemarken
                                                 

het hoeft niet altijd een quilt te zijn


Shulamit Ron aan het werk
                                                   

 we waren vroeg het was nog niet zo druk

Dit was gelijk wauw  ben er helemaal weg van
ik heb heel veel mooie quilts gezien en natuurlijk op de foto gezet  ik kan ze nu niet allemaal op mijn log zetten maar ik beloof jullie af en toe zet ik er wel eens een op.  

                                      Na de lunch zijn we langst  de kraampjes gelopen wat  een stofjes en patronen, daar was het heel druk.
                         Ik heb 2 lappen stof gekocht een voor de achterkant voor The night before chrismas en een blauwe al vast voor de bies van de varia hex die hebben jullie nog van mij te goed. 
                                              Na nog even wat bij getankt te hebben de laatste kramen langst en daarna naar huis het was druk op de weg,  
                        Moe maar voldaan van een hele dag slenteren, indrukken en de mensen massa nog even van het weekend genieten. 

Leuk dat je mijn log leest
Groetjes Leintje


2 opmerkingen:

  1. Zo te zien is het daar geweldig mooi, met al die quilts. Ik vond die tuin met hek (tweede foto) ook prachtig, zo kunstig!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje wat een indrukken zal je hebben gehad van al die mooi quilts,gezellig dat je ze laat zien en je schrijft zo leuk onder aan je blog dat je het leukvind dat we komen lezen ,maar je hebt gewoon een gezellig blog dus tot de volgende keer hoor gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...