zondag 22 april 2012

weer wat af

Op de quiltdag in Biggekerke kregen we een patroon, nu is foundation piercing niet mijn favoriet maar voor het goede doel maak ik een uitzondering, wat restjes bij elkaar gezocht en zie hier het resultaat.
.



Het poppen quiltje is klaar en mooi in gepakt, en dinsdag  aan Jinthe gegeven  het zoveelste kadootje maar ze was er heel blij mee. Nu nog een nieuwe hoesje voor het matras, maar dat ligt ergens op zolder in een doos en aangezien mijn dochter het nog te druk heeft met de kleine Tim wacht ik maar rustig af het komt wel.


Als ik kom kijkt ze al naar mijn tas en zegt  kado, maar daar gaan we langzamerhand maar eens mee stoppen.

Vorige week wat plantje gekocht en zaterdag wilde ik mijn bloembakken gaan vullen maar het was echt geen weer, ben maar achter het naaimachine gekropen en dit tasje gemaakt van overschotjes, ja weer voor Jinthe.
De bloembakken doe ik van de week  tussen de bedrijven door wel, en als het goed weer is ook nog wat planten halen voor de tuin, nog wat gaten op vullen.

2 opmerkingen:

  1. Prachtig blok, poppen-quiltje en tas!!! Goed bezig geweest.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh het poppen quiltje is zo schattig geworden.
    En de tas van de restjes, wat ben je tovch handig,
    heel erg leuk geworden.

    van de week wordt het langzaam aan wat meer lenteachtig,
    dus een mooie periode om weer heerlijk in de tuin bezig te zijn.

    Geniet van een fijne week,

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...