zondag 8 april 2012

                    Iedereen Hartelijk bedankt voor de lieve felicitaties die ik van jullie kreeg na de geboorte van kleinzoon Tim.
Het is een heerlijk ventje en het gaat heel goed met hem en zijn Moeder.
                 Langzaam komt alles weer een beetje op gang ik heb echt een paar dagen tussen hemel en aarde gezweefd
Een paar dagen dat er niks uit mijn handen kwam  heb ik dat niet meer gelezen op blogs, is dat soms het jaargetij. 
                       Zelfs geen tijd om de blogs te volgen maar vandaag er eens even voor gaan zitten.
Op een paar blog kwam ik wat oudere werkjes tegen, nu we toch nog vol zijn van de nieuwe baby van mij dan ook maar een ouwetje, zo oud is het nog niet gemaakt in 2009.
                                      Deze deken heb ik gemaakt toen we hoorden dat we voor het eerste keer Opa en Oma werden ik had toen nog maar 7 maanden de tijd maar hij was precies op tijd klaar.

                           Hij ligt in het oude ledikantje waar mijn dochters nog in gelegen hebben.

                                                  In de effen blokken heb ik  figuren gepit.

             Nog steeds Jinthe haar favoriet zij vindt het tegenwoordig leuk om al de plaatjes te benoemen.

                                            Wij wilden met Pasen wat nieuwe plantjes in de tuin gaan zetten maar ze geven nu niet direct lekker weer af,en donderdag stootte ik mijn neus bij Groenrijk er was s'morgens brand geweest, ik wilde een roos op stam kopen voor mijn Moeders verjaardag, dan maar even naar een ander toe  deze week hoewel de agenda dan ook al behoorlijk vol is.
                          Zaterdag naar de Biggekerkse quiltdagen ik kijk er nu al naar uit, die zijn ook nog op 18 en 19 april, wil je er heen neem even contact op met quiltshop Leur.marijfouchier@casema.nl


                                               Fijne Pasen allemaal

1 opmerking:

  1. wat fijn dat alles goed gaat ,ja ik herken dat je leven even in een roes gaat om weer oma te zijn,een heerlijk gevoel,geniet maar van dat kleine grut ,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...