zaterdag 31 maart 2012

poppenkleertjes

De pop in de speelgoedkist kon wel een nieuwe outfit gebruiken, en kon er gelijk eens wat restjes weg gewerkt worden.
                    Eenmaal aan het breien  kwam het idee dat Jinthe haar poppekind ook best wel wat kleertjes kon gebruiken, dat maar eerst doen
                  Dan geef ik dat als een soort kraamkado aan haar.


                           Straks krijgt de baby  nieuwe kleertjes, waarom haar poppekind dan niet.


Weer een paar restjes armer nu verder voor de pop in de speelgoedkist.
Zo blijft Oma bezig, soms denk ik wel eens doen andere dat nu ook allemaal?


Jakobus wacht geduldig op zijn nieuwe vriendje, het gaat nu wel spannend worden.
nog een week ?


een fijn weekend



3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke poppen kleertjes. Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke nieuwe outfit,ja hoor ik ben ook steeds vanalles aan het bedenken en maken voor onze bram ,heb nu weer een patroon van dieren van het circus,boerderij dieren heb ik al gemaakt ,heerlijk toch lekker doen hoor gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via Google kwam ik op je pagina terecht en heb je berichtje met plezier gelezen. Zelf handel ik in poppenwagens, maar ben ook actief op het gebied van zelf poppen en poppenkleedjes en kleertjes maken. De jouwe zijn erg goed gelukt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...