woensdag 14 maart 2012

Lente kriebels

Wat was het heerlijk weer de afgelopen dagen, Zondag heerlijk een strand wandeling gemaakt
                 Het was een jaar geleden dat mijn Vader overleed, mijn gedachten waren bij hem hij kon zo genieten van het mooie weer en een strandwandeling.

                                Voor morgen voorspellen ze weer een mooie dag.
Velen zijn druk met de voorjaars schoonmaak of in de tuin bezig, en de vogels  in de weer met nestjes bouwen, een koolmees paartje heeft weer zijn intrek genomen in het vogelhuisje.

Ik hoop dat zij meer geluk hebben dan vorig jaar, eerst dachten wij dat de jonge uit zouden vliegen maar er kwam maar niks. De ouders waren inmiddels vertrokken toen we zagen dat er vijf dode vogeltjes in lagen groot genoeg om het nest te verlaten.

      De eerste blokjes van het poppenquiltje zijn af en al zeg ik het zelf het gaat er heel vrolijk uitzien.
                                                12 blokjes denk ik nodig te hebben dan nog een rand  en een biesje, moet lukken zo groot is het ledikantje niet.
                              Voor de achterkant maak ik grotere blokken.

                 Ik ben nu een maand aan het bloggen en heb al heel veel leuke reacties gehad, niet dat ik hele dagen achter de pc zit maar ik vindt het ook heel leuk om te zien waar andere mee bezig zijn.


              Bedankt voor jullie leuke reacties






3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je ook net bent begonnen met bloggen, voor mij is het nog maar 2 (bijna 3) weken. Je hebt leuke foto's geplaatst, wij hebben ook een vogelhuisje hangen, de koolmeesjes hebben wel even er in en eruit gevlogen, maar het huisje is waarschijnlijk afgekeurd :(. Mooie blokken heb je gemaakt, leuke frisse kleurtjes! Vanmiidag heb ik ook weer een verhaaltje geplaatst, zie...

    http://inekehulzebos.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou en ik vind het leuk jouw maaksels te zien hoor, inderdaad een vrolijk dekentje gaat dit worden,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk heb je vandaag met mooie herinneringen aan je vader gewandeld, maar wat zal het een gemis zijn... sterkte hoor! Je poppendekentje wordt schattig! En leuk die koolmees op dat hokje! Zonde, dat die jonkies het niet gered hadden, je vraagt je dan toch af hoe dat kwam... Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...