zaterdag 17 maart 2012

Lapjes post

                                       Vrijdag viel er weer een pakje in de gang, pakje 4 alweer,
                    vorig jaar heb ik mij bij quilt kabinet op gegeven voor lapjes post elke 2 maanden krijg ik 20 lapjes van 15x15 toegestuurd.
                              Ik had het pas volgende week verwacht dus een verrassing!


Weer 20 mooie lapje, ook zit er altijd een patroontjes bij waar je de lapjes evt. voor kan gebruiken.
            Wat ik er van ga maken geen idee maar dat komt wel heb nu nog genoeg onder handen.


Dit zijn de lapjes die ik eerder ontvangen heb, dit keer heb ik gekozen voor repro stoffen.
Stoffen die ik niet zo snel neem maar als ik quilts zie waar deze stofjes in verwerkt zijn vindt ik die toch ook prachtig.
 Als iemand een idee heeft welk patroon ik er voor kan gebruiken, hoor dat graag.


De 12 blokjes van het poppen quiltje zijn klaar alleen nog even puzzelen hoe ik hem in elkaar ga zetten, wat ik in mijn hoofd had komt net niet uit, heb gisteravond niet anders gedaan dan zitten puzzelen vandaag nog maar eens een poging want opgeven doe ik het zo maar niet.

                         FIJN WEEKEND
                                                               

4 opmerkingen:

  1. wat een gezellige lapjes daar gaat vast iets moois uitkomen,fijn weekend,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben erg benieuwd naar je dekentje!
    En als je niet weet wat je met je lapjes gaat doen, dan wacht je nog even, beetje aaien en koesteren, en dan komt er vanzelf een lumineus idee...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, heerlijk zoveel verschillende lapjes, begint bij mij te kriebelen!!! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...