woensdag 28 maart 2012

       Gisteren het fototoestel gepakt en naar het medische centrum gefietst de wind bijna pal op kop, op het gemakje dan maar heb de tijd.
                          Ik wilde nog foto's  maken van de quilts die daar hangen.
           Laat ik nou  net op tijd zijn de quilt tentoonstelling is vrijdag afgelopen.
                         Deze quilts zijn gemaakt door quilt groep stik goed uit Oostkapelle
                                  Geniet maar even mee 



                                               Deze 2 zijn gemaakt door  Jeanne Verkiel
gemaakt door Leny Berg
                                                               

Deze 2 zijn gemaakt door Marleen Samsom




Deze 3 door Marijke Claustre met haar heb ik op de quiltbee bij Jannetje gezeten  zij maakt hele mooie Japanse quilts zij heeft er ook een paar met de vouw techniek gemaakt prachtig , misschien kom ik haar weer tegen op de Biggekerkse quiltdagen in April
                         


gemaakt door Ria Risseeuw

Na nog wat door de stad gezwalkt te hebben weer naar huis de wind was inmiddels gedraaid dus weer een flink trappertje naar huis

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige quilts! Nog bedankt voor je reaktie op mijn logje en groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk dat je het fefotograveerd hebt hoor bedankt en ze zijn prachtig,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakte quilts, leuk dat je mijn blog volgt!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...