zaterdag 24 maart 2012

                 Wat een weertje de Lente begint goed  lekker in de zon op het terras. 
  Genieten van alles wat weer boven komt en uitbot de bijen die zich tegoed doe aan de heide een vlinder die door de tuin fladderd, een huisvrouw heeft het zo slecht nog niet.
                                         Maar genieten is voor mij ook  lekker buiten handwerken, ben verder gegaan met het poppendekentje de top en achterkant zijn klaar.



Ik heb er nog een rand blokken aangezet vond hem wat tekort, gepast in het poppenledikant en hij is precies goed.

De achterkant zijn alleen maar grote blokken, maar voor, voorkant net zo leuk te gebruiken, nu nog dubbelen en hij kan door gepit worden.

Gisteren was ik in het medisch centrum in Middelburg en daar hingen een paar mooie quilts van stikgoed een groep uit Oostkapelle weer geen fototoestel bij me natuurlijk.
Maar ik ga binnenkort nog een keer terug om foto's te nemen.

PRETTIG WEEKEND

Geniet er van ook als is hij een uur korter. 



1 opmerking:

  1. wat een goede kleurcombi en het woedt echt schattig,ben benieuwd naar de foto s straks kan ik ook even meegenieten gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...