vrijdag 9 maart 2012

Blok 5

Weer een blok af, je gaat weer als een speer roepen de meiden waar ik samen mee quilt,
               nou vindt ik dat heus wel mee vallen.
                              Het zou leuk zijn als ik hem met Kerst kan ophangen? MAAR


dan moet er niks tussen komen, laat dat nu net gaan gebeuren.
Over ruim 4 weken krijgt Jinthe een broertje of zusje dus krijgt zij een nieuwe kamer.
Gisteren naar Middelburg geweest en stof gekocht voor het poppenledikantje dat Han ooit voor zijn 
dochters heeft gemaakt.
En of Ma daar geen nieuw beddengoed voor kan maken natuurlijk heel graag zelfs.


Dit zijn de stofjes die we gekocht hebben het oranje had ik nog liggen.



En dit patroontje gebruik ik voor het dekentje.
Ik heb al eens eerder een poppendekentje gemaakt maar toen voor Jinthe's poppenwagen.


Een heel fijn weekend

4 opmerkingen:

  1. wat leuk een nieuw kleinkindje erbij ,wat is dat weer leuk om dat kinderspul weer nieuw leven in te blasen ,en je quilt is mooi maar veel werk denk ik ,maar ja we doen het omdat we wat willen maken toch ,en mooie lapjes tot later gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lapjes, Leintje - lekker vrolijk! Spannende, verwachtingvolle weken liggen voor jullie - geniet er maar van.
    Groeten,
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk project, heerlijk om te doen! Leuke vrolijke stofjes ook, dit gaat vast heel mooi worden! Spannend ook de komst van het babietje...!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stofjes gebruik je voor het kerst quiltje en het poppen dekentje , grappig.
    Groet Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...