zaterdag 25 februari 2012

The night before Chrismas

Klinkt misschien wel bekend maar het was liefde op het eerste gezicht toen ik dit quilt tegen kwam.
                               Appliceren leek mij wel leuk en weer eens iets heel anders, de oren, handen en pootjes van de muis zijn wel een gepriegel maar het is heel leuk om te doen 



                              Met Kerst ben ik begonnen met het eerste blok de letters borduren.
                 Ik had me zelf voor genomen om niet eerder te beginnen voor de bloemenquilt af was.




Maar ja hou je maar eens in als je het patroon heb liggen, gelukkig had ik nog geen stof alleen een lapje wit zo kon ik toch beginnen aan het eerste blok met borduren.




Na de Kerst ben ik naar Etten-Leur geweest en heb daar stof gekocht, ze hadden niet alle stof die in dit quilt  verwerkt zijn dus heb ik er wat andere lapjes bij gezocht.

4 blokken zijn er nu klaar en gestreken. 
Niet mijn favoriete bezigheid het strijken, de sterren vielen net zo goed, eerst wilde ik het zo laten maar omdat ik heb geleerd dat je donkere stof niet naar de lichte stof mag strijken moet  alles net de andere kant op daar ben je dan wel even mee bezig want het valt telkens terug.
Met het 5e blok ben ik gisteren begonnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...