maandag 20 februari 2012

start problemen

Een beetje moeite met opstarten van deze blog, zo te zien nog niet helemaal in orde maar ik ga het proberen.
Ik heb al een tijdje een ander blog maar dat is zo bewerkelijk en er zijn weinig mogelijkheden, dus ga ik het maar eens met blogspot proberen. Het is allemaal begonnen met een Kerstquiltje, heel enthousiast ben ik in 2007 verder gegaan, met een sampler cursus. 


We mochten kiezen een wandkleed of een quilt voor op een 1 persoons bed.
 Hij is een beetje groter geworden 260x220 maar ik vond hem te mooi voor op een logeerbed.
De laatse weken ligt hij niet alleen voor de sier op bed, maar hij verwarmd ons ook bij een koude nacht.
Ik ben er 21 maanden mee bezig geweest. 


Wordt vervolgd



5 opmerkingen:

  1. Hoi Leintje, wat leuk dat je nu ook een blog via blogspot hebt aangemaakt!! Je andere blog volgde ik ook, maar het was vaak lastig om te reageren en ik kreeg je niet in mijn leeslijst. Nu dus wel!! Ik las dat je ook op de open dag van de Quiltster was, gezellig was het daar hè?!Heb jij nog iets gekocht daar? Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Margreet Het was er erg gezellig ik heb een ivoorkleurig lapje voor The nigt before Chrismas gekocht. Ga jij naar de biggekerkse quiltdagen in april wij zijn van plan om op woensdag tegaan.
      Groetjes Leintje

      Verwijderen
  2. Hoi Leintje! Leuk, leuk, leuk - jij op blogspot! Als je vragen hebt, dan kom je maar :-)
    Prachtige deken heb je gemaakt. Zet je die leuke speldenkussens er ook weer op? Dan ga ik linken :-)
    Groeten! Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom bij blogspot en veel succes met je nieuwe blog! Ik ben ook verhuisd, van web-log naar blogspot en het is heel gebruiksvriendelijk.
    Wat een prachtige quilt laat je hier zien! En zo mooi doorgequilt ook. Complimenten. Wat knap dat je zo snel al zo'n grote quilt hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie quilt, ook mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...