woensdag 22 februari 2012

Het lukt al aardig op mijn blog, tegenwoordig worden ze met een digi knobbel geboren. Maar ik ben nog van de generatie dat de tv in opkomst kwam. Toen wij onze eerst computer kregen zei Han en de meiden ga er maar achter zitten en je probeer maar, ik ben niet bang om wat uit te vogelen en best wel trots als er weer wat gelukt is zonder hulp.


Wat een heerlijk weer een windje en zonnetje goed om mijn bloemenquilt te wassen.
 In april vorig jaar heb ik hem gedubbeld maar door het mooie voorjaar ben ik pas in september begonnen met doorpitten. Ik had me voorgenomen om niet eerder aan wat anders te beginnen voor hij klaar zou zijn, eind vorig jaar had ik hem klaar maar moest nog gewassen worden. 



Nu hang hij lekker te wapperen en wat zal hij fris ruiken, heerlijk de was kan weer naar buiten.
Het  logeerbed heeft ook zijn quilt, stiekem hoop ik dat Jinthe hem straks mooi zal vinden.


Ik ben bezig met The nigt before Chrismas 4 blokken heb ik inmiddels klaar maar daarover de volgende keer meer.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...